Share
 

 Sklepik Mistrza Gry

Go down 
AutorWiadomość
Nieznajomy
Nieznajomy
Wiek postaci : Przedwieczny
Stanowisko : Gospodarz na Uczcie
Miejsce przebywania : Szczyt stołu

Sklepik Mistrza Gry Empty
Temat: Sklepik Mistrza Gry   Sklepik Mistrza Gry EmptySob 7 Gru - 22:36



Sklepik Mistrza Gry


W Sklepiku Mistrza Gry możemy wymieniać posiadane przez nas Punkty Doświadczenia, na wszelkiego rodzaju dobra. Więcej na temat tego jak działają Punkty Doświadczenia można znaleźć w temacie rozwoju.

Zakupy robimy w tym temacie.

UWAGA: Przed dokonaniem zakupów należy uzupełnić profil (link do karty postaci i informatora).

Osoba, która chce dokonać zakupu w sklepie i nabyć przedmiot, który ceną wykracza poza pulę posiadanych przez nią punktów, ale jego posiadanie jest poparte historią postaci, a także fabułą, powinna zgłosić się do administracji w celu omówienia ewentualnego zakupu.
Punkty statystyk i umiejętności
Maksymalnie możemy wykupić 5 punktów na miesiąc (realny).
Nie ma możliwości wykupowania punktów w umiejętnościach, których poziom wynosi 0, jak i również dzięki punktom ze sklepiku nie można awansować statystyk/umiejętności na wyższy poziom niż średniozaawansowany/adept.

Przy awansowaniu umiejętności lub statystyki na wyższy poziom, należy brać pod uwagę cenę punktów z nowego poziomu. Przykładowo, jeżeli Twoja postać ma 24 punkty w sile (poziom początkujący), za 1 punkt w sile zapłacisz 4 PD. W tym momencie statystyka siły wskakuje na wyższy poziom, tj. średniozaawansowany, i za kolejne punkty - nawet w obrębie jednego zakupu - będziesz już płacić 6 PD za 1 punkt.

W przypadku statystyk i umiejętności bierzemy pod uwagę wartość bazową; NIE doliczamy w tym przypadku bonusów wynikających atutów i z posiadanego ekwipunku. Np. jeżeli na start masz 0 zoologii, ale kupujesz kruka, który daje +5 do zoologii, to wciąż nie możesz wykupić sobie punktów zoologii - ponieważ wartość bazowa to 0. Analogicznie jeżeli na przykład na start masz 21 punktów (poziom początkujący) w danej umiejętności zaawansowanej, a po otrzymaniu atutu i przedmiotu z akcepta masz już 26 punktów, to, dokupując kolejne punkty do tej umiejętności, bierzesz pod uwagę ceny z poziomu początkującego.

Punkty statystyk:

  • Nowicjusz: 1 punkt - 3PD
  • Początkujący: 1 punkt - 4PD
  • Średniozaawansowany: 1 punkt - 6PD
  • Zaawansowany: 1 punkt - 8PD
  • Profesjonalista: 1 punkt - 10 PD
  • Mistrz: 1 punkt - 15PD
  • Wytrzymałość: 1 punkt - 4PD
  • Żywotność: 1 punkt - 4PD

Punkty umiejętności prostych:

  • Laik: 1 punkt - 1PD
  • Adept: 1 punkt - 3PD
  • Specjalista: 1 punkt - 5PD
  • Ekspert: 1 punkt - 7PD

Punkty umiejętności złożonych:

  • Nowicjusz: 1 punkt - 2PD
  • Początkujący: 1 punkt - 3PD
  • Średniozaawansowany: 1 punkt - 5PD
  • Zaawansowany: 1 punkt - 7PD
  • Profesjonalista: 1 punkt - 9PD
  • Mistrz: 1 punkt - 10PD

Punkty umiejętności specjalnych:

  • Nowicjusz: 1 punkt - 4PD
  • Początkujący: 1 punkt - 6PD
  • Średniozaawansowany: 1 punkt - 8PD
  • Zaawansowany: 1 punkt - 10PD
  • Profesjonalista: 1 punkt - 14PD
  • Mistrz: 1 punkt - 18PD

Uzbrojenie

Buzdygan - podstawowy współczynnik obrażeń: +10 - 17PD
Kastet - podstawowy współczynnik obrażeń: +7 - 15PD
Kiścień - podstawowy współczynnik obrażeń: +12 - 15PD
Kopia - podstawowy współczynnik obrażeń: +20 - 60PD
Laska/kij - podstawowy współczynnik obrażeń: +15 - 12PD
Łuk długi - podstawowy współczynnik obrażeń: +26 - 40PD
Łuk prosty - podstawowy współczynnik obrażeń: +20 - 30PD
Łuk refleksyjny - podstawowy współczynnik obrażeń: +30 - 43PD
Młot bojowy - podstawowy współczynnik obrażeń: +20 - 42PD
Miecz krótki - podstawowy współczynnik obrażeń: +12 - 14PD
Miecz długi - podstawowy współczynnik obrażeń: +17 - 20PD
Miecz bastardowy - podstawowy współczynnik obrażeń: +18 - 24PD
Miecz dwuręczny - podstawowy współczynnik obrażeń: +20 - 33PD
Morgenstern - podstawowy współczynnik obrażeń: +10 - 17PD
Nóż krótki - podstawowy współczynnik obrażeń: +10 - 15PD
Nóż długi - podstawowy współczynnik obrażeń: +12 - 17PD
Pałka - podstawowy współczynnik obrażeń: +7 - 10PD
Proca - podstawowy współczynnik obrażeń: +24 - 38PD
Sejmitar - podstawowy współczynnik obrażeń: +17 - 35PD
Sztylet - podstawowy współczynnik obrażeń: +10 - 15PD
Toporek - podstawowy współczynnik obrażeń: +15 - 25PD
Topór bojowy - podstawowy współczynnik obrażeń: +20 - 47PD
Włócznia - podstawowy współczynnik obrażeń: +18 - 23PD

Brygantyna - podstawowy współczynnik obrony: +16 - 30PD
Kolczuga - podstawowy współczynnik obrony: +18 - 24PD
Zbroja kryta - podstawowy współczynnik obrony: +20 - 60PD
Zbroja łuskowa - podstawowy współczynnik obrony: +19 - 45PD
Zbroja płytowa - podstawowy współczynnik obrony: +20 - 60PD
Zbroja skórzana - podstawowy współczynnik obrony: +14 - 27PD
Zbroja turniejowa - podstawowy współczynnik obrony: +40 - 100PD

Broń egzotyczna - ustalane na bieżąco
Zwierzęta
Pies - +5 do zoologii | +5 do rzutu na powodzenie podczas tropienia - 10PD
Kot - +5 do zoologii - 5PD
Sokół - +5 do zoologii | +5 do rzutu na powodzenie podczas polowania - 25PD
Słoń karłowaty - +15 do zoologii  - 120PD
Kruk - +5 do zoologii - 15PD

Koń:

  • Dextrarius LUB garron LUB szarżownik - +10 do zoologii | +15 do jeździectwa | +5 do walki z wierzchowca - 90PD
  • Courser LUB hunter - +10 do zoologii | +15 do jeździectwa | +5 do rzutu na powodzenie podczas polowania - 85PD
  • Stępak LUB koń pociągowy - +10 do zoologii | +7 do jeździectwa - 30PD
  • Pustynny rumak - +10 do zoologii | +15 do jeździectwa | +5 do charyzmy - 100PD
  • Kuc LUB muł LUB osioł - +10 do zoologii - 20PD


Zwierzę egzotyczne lub dzikie: cena i detale do uzgodnienia.
Przedmioty
Barka Rybacka - +5 do żeglugi - 70PD
Bat - +5 do jeździectwa | +5 do tresury - 15PD
Drogie szaty - + 5 do rzutów na charyzmę | +3 do siły woli | 60PD
Galera Handlowa - +10 do żeglugi | +25 do ekonomii - 250PD
Galera Wojenna - +10 do żeglugi | +10 do zastraszania | +15 podczas bitwy morskiej - 250PD
Herbata miesięczna - 15PD
Instrument (dowolny) - +10 do gry na danym instrumencie - 20PD
Katapulta - + 10 do zastraszania | + 15 podczas bitwy lądowej - 90PD
Koga - +10 do żeglugi | +10 do zastraszania | +10 podczas bitwy morskiej - 200PD
Kompas - +10 do nawigacji - 40PD
Langskip - +10 do żeglugi - 150PD
Liczydło - +5 do logiki  - 15PD
Ostrogi - +5 do jeździectwa - 10PD
Pijawki - +5 do anatomii - 15PD (10 użyć)
Zestaw trzech wytrychów - +5 do otwierania zamków (3 użycia) | +15PD

Kupno dużych statków i machin wojennych musi zostać skonsultowane z administracją, a chęć zakupu musi zostać uzasadniona fabularnie lub historią postaci.

Leki i Trucizny

Makowe mleko 5/5 - 10PD | +5 do żywotności przy ranach 2, 3, 4 stopnia i przy chorobach
Powszechna trucizna - 60PD za fiolkę (3 użycia)
Rzadka trucizna - 90PD za fiolkę (1 użycie)
Zestawy leczniczy 1 użycie:
1 stopnia - 10PD | zlikwidowanie kary do modyfikatora
2 stopnia - 20PD | zlikwidowanie kary do modyfikatora
3 stopnia - 30PD | +5 do prędkości leczenia
4 stopnia - 40PD | +10 do prędkości leczenia
choroba - 30PD | +5 do prędkości leczenia
Zestaw cyrulika - 50 PD | zlikwidowanie połowy kary do modyfikatora przy ranach 2 stopnia lub +5 do prędkości leczenia chorego/rannego bez względu na poziom rany
Zestaw medyka - 70 PD | zlikwidowanie kary do modyfikatora przy ranach 2 lub mnożnik do prędkości leczenia x1,5 chorego/rannego bez względu na poziom rany

Przywileje
Przechwycenie korespondencji - 70PD
Szpiedzy na dworze chorążego - 70PD
Szpiedzy na dworze Wielkiego Rodu - 85PD
Szpiedzy w Królewskiej Przystani - 85PD
Szpiedzy na dworze królewskim - 100PD
Rozsianie plotki na dworze chorążego - 40PD
Rozsianie plotki na dworze Wielkiego Rodu - 50PD
Rozsianie plotki na dworze królewskim - 60PD
Przerzucenie 1 kości dowolnego rodzaju - 30PD
Skrytobójca - 100PD za jednego wynajętego skrytobójcę, na jedną ofiarę
+20PD jeśli ma upozorować wypadek
+30PD jeśli zadanie wymaga podróży
+40PD za postać z tytułem szlacheckim
+50PD za postać z Wielkiego Rodu/NPC
+60PD za postać z Rodu Królewskiego
+30PD samodzielne rozdanie statystyk najemnika

W przypadku posiadania szpiegów na danym dworze rozsianie na nim plotki jest tańsze o 10PD, a w przypadku przebywania na nim osobiście o kolejne 5PD.
Szpiedzy w mniejszych miastach - do ustalenia.
Powrót do góry Go down
 
Sklepik Mistrza Gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uczta dla Wron :: Rozliczenia-
Skocz do: