Share
 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Nieznajomy
Nieznajomy
Wiek postaci : Przedwieczny
Stanowisko : Gospodarz na Uczcie
Miejsce przebywania : Szczyt stołu

Regulamin Empty
Temat: Regulamin   Regulamin EmptyPon 18 Lis - 22:09



REGULAMIN
I - POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Rejestrując się na forum użytkownik wyraża jednoczesną akceptację treści regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników forum. Od tej zasady nie ma wyjątku, zaś Administracja ma szczególny obowiązek przestrzegania poniższych zasad.
3. Wszyscy użytkownicy forum traktowani są równo oraz w zgodzie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
4. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie podana w sposób umożliwiający użytkownikom zapoznanie się ze zmianami.
5. W przypadku łamania postanowień regulaminu użytkownik musi liczyć się z karami, tzn.:
a. Upomnienie w prywatnej wiadomości - w przypadku przewinień małej wagi lub pierwszego złamania zasad panujących na forum.
b. Ostrzeżenie - w przypadku ignorowania upomnień Administracji, ponownego złamania regulaminu lub gdy przewinienie nie zasługuje na upomnienie. Maksymalna ilość ostrzeżeń, które może dostać użytkownik wynosi 3.
c. Ban - w związku z uporczywym lub drastycznym łamaniem regulaminu oraz/lub przekroczeniem 3 ostrzeżeń Administracja ma prawo zbanować IP użytkownika.
6. W związku z charakterem najwyższego wymiaru kary (ban na IP), na forum zabronione jest korzystanie z VPN.
7. Zachęca się użytkowników do rozwiązywania swych problemów i konfliktów poprzez prywatne wiadomości lub inne komunikatory, z wyłączeniem komunikatorów ogólnodostępnych - tj. chatboxa oraz forumowego discorda.


II - KREACJA POSTACI

1. Użytkownicy zobowiązani są do stworzenia postaci ludzkiej w zgodzie z realiami forum oraz aktualnym stanem fabuły.
2. Login powinien składać się z imienia i nazwiska postaci. W drodze wyjątku dopuszcza się login będący pseudonimem postaci lub będący jej imieniem. Konta użytkowników niezdecydowanych, np. myślę, XYZ, będą usuwane po dwóch tygodniach od rejestracji.
3. Rozgrywka fabularna możliwa jest wyłącznie po zaakceptowaniu Karty Postaci. Bez uzyskania akceptacji użytkownik może pisać jedynie w działach organizacyjnych i off-top.
4. Administracja zastrzega sobie czas na sprawdzenie Karty Postaci w wymiarze 48 godzin od jej podbicia. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w sprawdzaniu użytkownik musi zostać o nich poinformowany.
5. Na forum obowiązują avatary przedstawiające osoby realne, a zdjęcie musi mieć wymiary 200x320.
a. Ze względu na tematykę, uprasza się użytkowników o dbanie, by avatar pasował do klimatu forum.
b. W przypadku gdy avatar przedstawia elementy współczesne (np. ubiór, akcesoria, elektronika), Administracja może poprosić użytkownika o jego zmianę.
c. Dozwolone jest korzystanie z wizerunków aktorów grających w serialu, jednakże pod warunkiem, że postać tworzona nie pochodzi z rodu, do którego należała grana przez aktora postać.
6. Rezerwacja wizerunku odbywa się w odpowiednim temacie w dziale organizacyjnym.
7. Zezwala się na jednorazową zmianę wizerunku, przy czym zmiana musi uwzględniać podobieństwo między dwoma wyglądami. Administracja może odmówić zmiany wizerunku, jeżeli odbiega on znacząco od wcześniejszego.
8. Po uzyskaniu akceptacji Karty Postaci należy stworzyć odpowiednie tematy oraz uzupełnić profil postaci o pola wymagane. Niezastosowanie się do tego punktu w przeciągu dwóch tygodni od uzyskania akceptacji będzie karane.
9. Multikonta na forum są dozwolone, a maksymalna liczba kont na jednego użytkownika wynosi 4. Aby uzyskać multikonta użytkownik musi spełnić następujące wymagania:
a. Jedynie jedna postać użytkownika może pochodzić z Wielkiego Rodu. Bękarci Wielkich Rodów nie wliczają się do tej puli. Możliwy jest wyjątek od tej reguły po konsultacji z Administracją i uzyskaniu od niej zgody na stworzenie postaci w konkretnym rodzie.
b. Zakazane jest tworzenie postaci dziedzica Wielkiego Rodu, gdy gracz posiada już postać dziedzica w innym Wielkim Rodzie.
c. Jeden gracz może stworzyć jedynie jedną postać lorda chorążego. Posiadanie postaci lorda chorążego nie wyklucza stworzenia postaci dziedzica Wielkiego Rodu i na odwrót.
d. Obowiązuje zakaz integracji między postaciami gracza. Dozwolone są minimalne interakcje, np: zauważenie obecności drugiej postaci, wiedza o jej istnieniu, stonowane reakcje na zachowania publiczne postaci. Przykładem zakazanych integracji jest rozmowa między postaciami, wpływanie na reputację innej postaci. W razie wątpliwości co do integracji należy zwrócić się z pytaniem do Administracji. onadto, na znak przeczytania regulaminu prosimy o umieszczenie dopisku "ahoj" na końcu Karty Postaci.
e. Zabronione jest korzystanie z wiedzy zarówno użytkownika, jak i postaci, zdobytej w trakcie rozgrywki fabularnej innych postaci.
f. Każda z postaci musi pochodzić z innego regionu.
g. Należy spełnić wymagania w ilości postów fabularnych. Do stworzenia drugiej postaci potrzebne jest 50 postów fabularnych na pierwszym koncie. Dla trzeciego - 100 na pierwszym i 50 na drugim. Dla czwartej - 150 na pierwszym, 100 na drugim i 50 na trzecim.
h. Zabrania się zabijania lub porzucania postaci po to, by stworzyć kolejną. Śmierć w wyniku zdarzeń fabularnych niebędących wynikiem wyłącznej decyzji gracza nie podlega temu punktowi.
i. Użytkownik ma obowiązek wypisać wszystkie swoje multikonta we wszystkich profilach prowadzonych przez siebie postaci w sposób umożliwiający ich skuteczną identyfikację.
10. Po rejestracji użytkownik ma dwa tygodnie na stworzenie Karty Postaci. Możliwe jest przedłużenie tego okresu po kontakcie z Administracją.
11. Konta z niezaakceptowaną Kartą Postaci będą usuwane po dwóch tygodniach od ostatniej daty logowania.
12. Istnieje możliwość zajęcia miejsca w drzewie genealogicznym, które zajęte jest przez postać nieaktywną. Należy zapoznać się z odpowiednimi uwagami zawartymi pod drzewem genealogicznym rodu, do którego postać należy.


III - ROZGRYWKI FABULARNE

1. Rozgrywki fabularne powinny być prowadzone zgodnie z panującymi na forum realiami. Akcja forum dzieje się w Westeros, do podróżowania poza kontynent przeznaczony jest dział "podróże". Podobnie jak dział "retrospekcje", pełni on funkcję dodatkową, mającą urozmaicić rozgrywkę, nie będąc jej głównym filarem.  
a. W przypadku podróży fabularnej możliwe jest prowadzenie rozgrywki wyłącznie w dziale "podróże" oraz "retrospekcje".
2. Posty powinny być pisane poprawną polszczyzną, a w razie problemów sugerowane jest korzystanie z przeglądarek lub programów wyłapujących błędy ortograficzne.
3. Na forum dozwolona jest multilokacja w ilości 6 na jedną postać. Wymagane jest jednak datowanie rozgrywek w dzienniku. W przypadku rozgrywki z Losem to ta rozgrywka powinna być datowana na najpóźniejszą, aby uniknąć nieścisłości w przypadku wystąpienia w jej trakcie poważnych konsekwencji dla postaci (dopuszczamy wyjątek od tej reguły po zyskaniu zgody od Administracji).
4. Zaleca się powściągliwość w wulgaryzmach poza postami fabularnymi.
5. Treści nieodpowiednie dla osób nieletnich (np. ze względu na nagość czy drastyczny charakter) należy odpowiednio oznakować lub ukrywać dzięki opcji "hide".
6. Zabrania się umieszczania treści godzących w dobre imię osoby, naruszających wolności obywatelskie i prawa człowieka innych użytkowników.
a. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników, zobowiązuje się jednak do usuwania tych niezgodnych z obowiązującym prawem.
6. Nieobecności dłuższe niż tydzień należy zgłaszać w odpowiednim temacie. Niezastosowanie się do tego zapisu skutkuje przeniesieniem postaci do grona nieaktywnych po upływie miesiąca od daty ostatniego posta fabularnego.
6a. Po upływie dwóch tygodni po dodaniu gracza do grupy nieaktywnych możliwe jest przejęcie zajmowanego przez postać wizerunku oraz stanowiska.
6b. Jeżeli miesiąc od ostatniego posta fabularnego mija w trakcie zgłoszonej nieobecności, użytkownik ma dwa tygodnie po upływie nieobecności na napisanie takiego posta. W przeciwnym wypadku postać trafia do grupy nieaktywnych.
6c. Maksymalny okres jednorazowej nieobecności to miesiąc. Nieobecności dłuższe możliwe są po poinformowaniu administracji o takiej konieczności.
7. Po upływie trzech tygodni w grupie nieaktywnych konto zostaje usunięte. Postacie istotne dla fabuły mogą zostać przejęte przez Los, który kieruje jej poczynaniami z możliwością uśmiercenia.
8. Postać można przywrócić przez rozpoczęcie rozgrywki fabularnej i zgłoszenie tego faktu w odpowiednim temacie.
9. Jeżeli w danym temacie znajduje się niedokończona rozgrywka, po upływie dwóch tygodni od ostatniego posta można uznać rozgrywkę za porzuconą i rozpocząć własną.
10. Istnieje możliwość niezapowiedzianego dołączenia do rozgrywki innych użytkowników, jeżeli jest to uzasadnione fabularnie.
11. W przypadku prowadzenia dialogów w języku obcym obowiązkowo należy umieścić ich tłumaczenie na język polski na końcu odpisu.
12. Pisząc posty fabularne gracz może sterować jedynie swoją postacią i maksymalnie dwoma postaciami zależnymi (np. przyzwoitka, strażnik damy, służący). Wszelkie akcje mogące wpłynąć na postać innego gracza należy pisać w trybie niedokonanym. P
13. Istnieje limit jednej rozgrywki fabularnej z udziałem Losu na postać. Ograniczenie dotyczy także eventów fabularnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach administracja dopuszcza odejście od tej zasady po konsultacji.

IV - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administracja nie stoi nad prawem - jest zobowiązana do sumiennego wykonywania obowiązków wynikających z regulaminu.
2. Skład Administracji dostępny jest w tym temacie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy napisać do admina odpowiedzialnego za daną kwestię.
3. Administracja może wspomagać użytkowników w rozwiązywaniu konfliktów, jednakże ich ostateczne rozwiązanie pozostawia w gestii graczy.


Administratorzy to również ludzie. W przypadku wystąpienia jakiegoś problemu prosimy o kontakt z nami. Stawiamy na rozmowę i wymianę opinii oraz zapewniamy, że opinie przeciwne do naszych lub nieprzychylne naszemu stanowisku nie będą się wiązały z negatywnymi konsekwencjami dla osób je wyrażających. Stawiamy przede wszystkim na dobrą zabawę i przyjazną atmosferę.
Do zobaczenia na fabule!

Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uczta dla Wron :: Regulamin-
Skocz do: